loading...
رنگهای صنعتی حکیمیان
volghan بازدید : 272 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

کفپوش پارکینگ اپوکسی و پلی یورتانکفپوش پارکینگ

کفپوش مناسب برای پارکینگ خانه و پارکینگ عمومی‌از رزین اپوکسی یا رزین پلی یورتان و کفپوش مناسب رمپ پارکینگ با ویژگیهایی همچون سبکی، رنگبندی نامحدود و سطحی شیشه، مقاومت شیمیایی بالا به حلال‌ها و روغن، اسید، باز و نمک‌ها و ضد یخ آب رادیاتور، عدم جرم پذیری،  ضد باکتری، تنوع رنگ و طرح، عایق، نظافت آسان، مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی، سرعت بالای اجرای عملیات، اجرا در محل پروژه، یکپارچگی و بدون درز، مقاومت در عین نازکی ضخامت، عمر طولانی و ضمانت دراز مدت، ضد لغزندگی و سر خوردن در عین براقیت، عایق صوتی – رطوبتی ( صددرصد ضد آب ) و عایق حرارتی و ضد حریق، و دهها ویژگی دیگر این محصول روی تمام سطح بتنی – فلزی – موزاییک – آسفالت – چوب – سنگ و غیره قابل اجراست، نگهداری و تعمیر پذیری آسان، ضد هر نوع لغزندگی، اجرای خط کشی و علایم ترافیکی با مصالح همجنس و ضد خش و طول عمر بالا و قیمت مناسب.

کفپوش اپوکسی صنعتیکفپوش اپوکسی صنعتی

کف‌پوش اپوکسی مایع یکپارچه از رزین اپوکسی با ضخامت 0/5 الی 5 میلی‌متر و بیشتر  با فام دلخواه و سطحی شیشه ای که از خواص آن مقاومت شیمیایی بالا به حلال‌ها، اسیدها، بازها و نمک‌ها، عدم جرم پذیری،  ضد باکتری، طول عمر بالا،، سرعت بالای اجرای عملیات، تنوع رنگ و طرح، عایق، نظافت آسان، مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی می‌باشد. کفپوش اپوکسی از اختلاط رزین اپوکسی و‌هاردنر پلی آمینی بدست می‌آید . ساختار پلیمری روکش حاصله بدلیل عدم استعمال حلال پس از خشک شدن ثابت مانده و هیچ گونه کاهش خواص یا ضخامت در آن دیده نمی‌شود که اصطلاحا به آن (solvent free) اطلاق می‌شود. یکپارچگی و مقاومت بالای شیمیائی باعث کاربرد وسیع این روکش در صنایع مختلف شده است.

کفپوش اپوکسی گرانیتکفپوش اپوکسی گرانیت

کفپوش اپوکسی گرانیتی دکوراتیو بر پایه رزین (چسب) اپوکسی دو جزیی رنگ مایع غلیظی است که با ضخامت 1الی 3 میلی‌متر و بیشتر با انواع طرح‌های گرانیتی و بصورت یکپارچه و بدون درز قابل اجراست. پس ازخشک شدن مقاوم در برابر سایش، خش و ضد لغزندگی به همراه سطحی یکپارچه و شیشه ای و ضد باکتری باعث شده تا کف پوشی زیبا و منحصربه‌فرد ایجاد گردد که آب بند نیز می‌باشد. این کف‌پوش با تنوع رنگ به دلخواه مشتریان ساخته شده که پس از خشک شدن کاملاً بهداشتی می‌باشد و متشکل از چند لایه بدین شرح می‌باشد: یک لایه پرایمر و سپس یک لایه با رنگ دلخواه اجراشده  که به همراه پرک پلیمری اعمال می‌گردد. پس از همتراز کردن سطح و خشک شدن آن، یک لایه رزین شفاف و ضد سایش اعمال می‌شود که در پایان سطحی بسیار زیبا ارایه می‌دهد و می‌توان رنگ‌هایی اجرا کرد که در طبیعت موجود نمی‌باشند. جایگزینی بسیار مناسب برای کف‌پوش‌های PVC و پارکت، سنگ، گرانیت و سرامیک است با وزن و ضخامتی پایین در مقایسه با مصالح دیگر ضخامت کمتر دارد.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیککفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کف‌پوش آنتی الکترو استاتیک بدون درز و یکپارچه از رزین اپوکسی با ضخامت 3 الی 5 میلی‌متر و بیشتر ضد لک و ضدباکتری با رنگ  دلخواه و سطحی براق و شیشه ای که مهمترین ویژگی آن کانداکتیو یا رسانای جریان الکتریسیته، مقاومت شیمیایی بالا، عدم جرم پذیری، آنتی باکتریال، طول عمر بالا،، سرعت بالای اجرای عملیات، تنوع رنگ و طرح، نظافت آسان، مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی در کنار قیمت مناسب از تولیدات این مجموعه می‌باشد. این روکش بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده ویژه به همراه افزودنی‌های خاص فرموله می‌شود که قابلیت هدایت الکتریکی و انتقال جریان الکتریسیته ساکن را دارا می‌باشد و به همین دلیل به روکش ضد جرقه نیز معروف می‌باشد. با توجه به اینکه الکتریسیته ساکن ایجاد شده در اثر تردد، سایش و مالش در صنایع مختلف موجب جرقه و خسارات جبران ناپذیری به وجود می‌آورد، لذا استفاده از سیستم روکش آنتی استاتیک الزامی‌به نظر می‌رسد. این روکش کلیه خواص روکش اپوکسی اعم از خواص مکانیکی و شیمیایی، مقاومت سایشی و فشاری را دارا می‌باشد.

کفپوش اپوکسی بهداشتیکفپوش اپوکسی بهداشتی

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال وبهداشتی بصورت یکپارچه و بدون درز وبصورت صاف و بدونه هیچگونه پستی وفرورفتگی که اگر وجود داشته باشد به محل کشت باکتری ومیکروب تبدیل می‌گردد. چسبندگی فوق العاده روی سطوح بتنی و فلزی و غیره داشته و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و شوینده، اشتعال، قارچ و باکتری میباشد. به سهولت تمیز شده و نگهداری آن بسیار ارزان و ساده میباشد. امکان خط کشی و طراحی بر روی این کفپوش وجود داشته و در رنگهای مختلف قابل اجرا است. این دانش بر پایه ماده مرکب آمین است. به دلیل خاصیت پاک کنندگی و محافظت از سطح در برابر باکتری جایگزین بسیار مناسب و سازگار با محیط، به جای مواد ضد باکتری شیمیایی می‌باشد.

کفپوش پلی یورتان صنعتیکفپوش پلی یورتان صنعتی

کفپوش صنعتی پلی یورتان بصورت یکپارچه و بدون درز قابل اجرا است ، دارای خاصیت انعطاف پذیری می‌باشد وهمین ویژگی باعث شده که از آن در سطوحی که به هر دلیل لرزش ویا ارتعاش وجود دارد استفاده می‌شود. چسبندگی فوق العاده روی سطوح بتن و فلزی و غیره داشته و مقاوم در برابر مواد شیمیایی شرایط بد آب و هوایی ، گرما و سرما ، اشتعال ، قارچ و باکتری می‌باشد. به سهولت تمیز شده و نگهداری از آن بسیار ارزان و ساده می‌باشد. این سیستم دارای سه لایه اصلی (پرایمر ، لایه میانی ، و لایه نهایی) می‌باشد که با توجه به انجام مراحل ذیل اعمال خواهد شد. این کفپوش نیز خواص کفپوش اپوکسی را داشته بعلاوه اینکه از مقاومت نوری و سایش بالاتری برخوردار است. با توجه به هزینه بالاتر این کفپوش استفاده از آن در محیطهای روباز با سایش بالا پیشنهاد می‌گردد ضمن اینکه می‌توان از این نوع کفپوش بصورت ترکیبی با کفپوش اپوکسی نیز استفاده نمود.

کفپوش ورزشیکفپوش ورزشی

كف پوشش ورزشی دو جزئی بر پایه رزینهای پلی یورتان انعطاف پذیر می‌باشد که بعنوان یک کفپوش بدون درز است و بصورت یکپارچه بروی سطح سالنهای ورزشی طراحی و اجرا می‌گردد. این کفپوش که به دلیل امکان ترمیم و بازسازی، آن را به عنوان گزینه اول انتخاب در فضاهای باز و سالنهای ورزشی کرده است. کفپوش پلی یورتان ورزشی در رنگهاي مختلف با براقیت و جلاي بالا, محيط را بسيار زيبا و آرامبخش می‌کند. ضمناً از قدرت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی نیز برخودار می‌باشد، مقاومت سایشی بالا به همراه امکان ترمیم پس از مدتی استفاده که این خصوصیت آنرا به گزینه مناسب جهت اماکن ورزشی تبدیل می‌کند. خواص کفپوش سالن ورزشی از جنس پلی اورتان بسیار بیشتر از کفپوش‌های پی وی سی که قابل ترمیم نیز نیستند می‌باشد. کفپوش سالنی پی وی سی پس از مدتی لیز خواهد شد در حالیکه کفپوش سالن چند منظوره قابل روکش کردن است و می‌توان با هزینه ای اندک آنرا بازسازی نمود.

پرایمر اپوکسی کفپرایمر اپوکسی کف

مایع شفاف دو جزئی با درصد مواد جامد و ویسکوزیته کم می‌باشد که به واسطه قدرت نفوذ در مقاطع زیرکار و چسبندگی بسیار زیاد به انواع بتون و سیمان و هرگونه سطح نفوذپذیر دیگر بهترین شرایط را آماده کرده و سطح زیرین را آب بند و براق می‌نماید تا چنانچه نیاز بود برای اجرای انواع پوشش‌ها بعدی محیا گردد. از خواص دیگر آن می‌توان به مقاومت مناسب در مقابل اسید و قلیا، آب داغ و تنش‌های مکانیکی اشاره کرد. همچنین، این محصول با توجه به قدرت الاستیسیته مناسب، تنش‌های وارده از طرف بستر را بخوبی تحمل کرده و به همین جهت در کاهش ترک و شکستگی لایه‌های بعدی تأثیر مثبت خواهد داشت. در حال حاضر سیلر اپوکسی یا پرایمر اپوکسی بیشتر بعنوان لایه اول در کفپوشهای اپوکسی بکار میرود و بعضا در کفهایی که بخاطر هزینه فقط به سطحی نفوذ ناپذیر و کمی‌براق نیاز دارند.

رنگ‌های صنعتی و ساختمانی

رنگ اپوکسی پایه حلالیرنگ اپوکسی پایه حلالی

بر اساس نوع‌هاردنر (سخت کننده) به دو دسته پلی آميد و پلی آمين تقسيم می‌گردند. رنگ‌های اپوکسی با‌هاردنر پلی آميد عمدتا دارای مقاومت مناسب در برابر شرايط جوی (Weather Resistance) و رنگ‌های اپوکسی با‌هاردنر پلی آمين به طور اخص در مقابل عوامل شيميايی (Chemical Resistance) مقاومت بهتری از خود به نمايش می‌گذارند. اين محصولات چسبندگی بسيار خوبی بر روی طيف وسيعی از سطوح از جمله انواع فلزات، چوب، سيمان و سفال را دارا بوده و مقاومت‌های فيزيکی و شيميايی عالی آنها، گستره وسيع کاربرد اين پوشش‌ها راسبب گرديده است.

رنگ اپوکسی زینک ریچرنگ اپوکسی زینک ریچ

اين محصول سه جزيي از تركيب رزين اپوكسي، پودر روي و سخت كننده پلي آميد فرموله شده و داراي خاصيت ضد خوردگي بالا می‌باشد و لايه بسيار سختي را بر سطوح فلزي ايجاد می‌نماید و اين مقاومت و  پايداري بر اساس سيستم حفاظت كاتديك صورت می‌گیرد. اين پوشش در اثر واكنش شيميائي خشك شده و به عنوان محافظ در سازه‌هاي فلزي، مخازن صنعتي، بكار می‌رود تا از خوردگي سطوح فلزي در شرايط جوي نامناسب و نقاط مرطوب جلوگيري نمايد. آستری زینک ریچ اپوکسی دارای خواص ویژه ضد خوردگی بوده که عمدتاً  ناشی از اثرات متقابل الکترو شیمیائی پیگمنت مذکور و سطوح فولادی (آهنی) می‌باشد. درصد بالای این پیگمنت در آستری فوق باعث می‌شود که یک قشرکامل از فلز روی معلق در رنگ سطح مورد نظر را کاملاً بپوشاند. رنگ مذکور نسبتاً  سریع خشک میشود و قشر خشک آن تا میزان 100میکرون توصیه میگردد.

رنگ پلی اورتانرنگ پلی اورتان

بر پايه رزين اکريليک و خشک کن ايزوسيانات آليفاتيک (Desmudor N-75) می‌باشد. اين رنگ از طريق واکنش شيميايي بين دو جزء پوششی مقاوم به ضربه، تنشهای مکانيکی و تابش اشعة ماوراء بنفش خورشيد ایجاد می‌کند و به عنوان يک پوشش رويه محافظ با کارايی بالا در صنعت قابل استفاده میباشد. اين رنگ بر روي سطوح مختلف از جمله آلومينيوم و گالوانيزه نيز چسبندگی مناسبی درمقایسه با رنگ اپوکسی دارد.

 

رنگ اکریلیک (پایه آب)رنگ اکریلیک (پایه آب)

رنگهای اکریلیک بسیار متنوع هستند و برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند. رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح قابل استفاده است. رنگ‌های اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ‌های ساختمانی می‌باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال‌های آلی و مواد مضر در این نوع رنگ‌ها و قلبلیت شستشو و تمیزشدن کاربردشان روبه افزایش است. بطوریکه به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روغنی الکیدی می‌باشند. رنگ آكريليك پايه آب نما مناسب براي سطوح گچ ، بتن ، سيمان ، ايرانيت ، آردواز و سطوح مشابه با خواص منحصر به فرد مقاومت قليايي ،غبارگريز، آبگريز و مقاومت جوي عالي مناسب شرايط آب و هوايي مرطوب يا گرم و خشك با پوشش دهي فوق العاده عرضه ميگردد.

انواع عایق‌های رطوبتی

عایق سفید رطوبتی (عایق بام)عایق سفید رطوبتی (عایق بام)

عایق رطوبتی نوعی پوشش بصورت مایع آب بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری دوستدار محیط زیست بر پایه آب ساخته شده است و پس از خشک شدن و تغییر شیمیایی کاملاً آب بند می‌باشد. این مواد مناسب برای اجرا بر روی کلیه سطوحی که نیاز به آب بندی دارند اعم از فلزی، سیمانی، موزاییک، ایزوگام و آسفالت‌های ترک خورده، چوب و کلیه سطوح آماده سازی شده جهت اجرا غیر از سطوح چرب، جلبک زده و خاکی می‌باشد. مقاومت به اشعه خورشید UV و انعطاف پذیری در شرایط مختلف، سرعت در اجرا، بهداشتی بودن چه درحین اجرا و یا پس از آن و تنوع رنگ باعث کاربرد گسترده تر آن شده است.

عایق استخری (آبی)عایق استخری (آبی)

عایق استخری (آبی) با قابلیت ارتجایی و چسبندگی بالا ، مقاومت بالا در برابر هر گونه محلول‌های شیمیایی مطمئن ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو می‌باشد. عاری از هرگونه حلالهای اشتعال آور، غیر سمی‌و بدون بو و ضد قارچ و جلبک که بر روی کلیه سطوح قابل اجرا می‌باشد . این محصول بهترین جایگزین ایزوگام ، رنگ استخری و هرگونه محصولات ایزولاسیونی می‌باشد. این محصول بهترین گزینه جهت رنگ آمیزی مخازن آب شرب ، نمای بنا و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه می‌باشد.

 

نانو عایق پایه آب سیلیکونینانو عایق پایه آب سیلیکونی

محصولی بر پایه الاستومرهای سیلیکونی حلال در آب که پس از خشک شدن کاملا مقاوم به رطوبت و گرد و خاک میباشند در عین اجازه تنفس دادن به سطح زیرین آنرا آب بند مینمایند. مواد نانو سیلیکون مخلوط شده در رزینهای آکریلیک خالص طول عمر بسیار بالایی بدون تغییر رنگ و تغییر خواص دارند و همچنین وجود نانو سیلیکون در این رزین باعث چرب و ضدغبار بودن سطح این رزینپس از خشک شدن میگردد. این رزینها برای آب بندی و محافظت انواع سطوح نفوذپذیر همچون آجر، کچ، سنگ و کاهگل‌های اجرا شده نیز مناسب بوده و طول عمر آنرا افزایش میدهند و آب بند میکنند.

عایق پایه سیمانیعایق پایه سیمانی

این محصول از دو جزء تشکیل شده که جزء چسبنده رزین آکریلیک میباشد و جزء پودری سیمانی باعث تقویت و استحکام پوشش نهایی پس از خشک شدن میگردد. از ویژگیهای سیمان پس از خشک شدن نچسبیدن به ملات سیمانی جدیدتر است ولی این محصول بعلت وجود رزین چسباننده آکریلیک خاصیت چسبندگی بالایی دارد و پودر پایه سیمانی همگن سازی این پوشش ملاتی شکل را با سیمان زیرین برعهده دارد که باعث چسبیدن به انواع سطوح سیمانی میگردد. رزین اکرلیک انعطاف پذیر است و در واکنش با پودر سیمانی ویژگیهای منحصر بفردی می‌یابد که به تنهایی آنرا ندارد.

عایق پلی یورتان بام و استخرعایق پلی یورتان بام و استخر

این عایق از رزین‌های الاستومری پلی اورتان / پلی یورتان ‌های انعطاف پذیر با خواص چسبندگی بالا ، مقاومت به سرمای شدید و اشعه UV (تابش خورشید) که ضمن کاربرد در roof garden یا همان باغ بام سبز‌ها و همچنین در استخر‌های سیمانی و حتی استخرهایی که کاشی شده اند و آب بند نمیباشند نیز کاربرد دارند. انتخاب بهترین عایق و مناسب ترین گزینه برای اب بندی پشت بام اصلی ترین شرط داشتن یک باغ سر سبز در بام ساختمان شما می‌باشد که چنانچه درست انتخاب نگردد باعث نشت آب به سقف ساختمان شده و معظلاتی غیر قابل پیش بینی ایجاد می‌نماید.

محافظ نما و انواع جلا

محافظ نما پایه حلالی (براق و مات)

رزین محافظ نمای پایه حلالی تک جزیی و مقاوم به UV یک پلیمر بر پایه حلال می‌باشد که می‌تواند پوششی شفاف و درخشان با خواص فیزیکی و شیمیایی بالا بر روی سطوح آجر، سیمان، گچ و سنگ‌های تزئینی قابل اجراست و ظاهری زیبا بر سطح پوشش داده شده ایجاد کند که در ضمن جلای خوب، آن‌را در برابر آلودگی‌های محیطی  محافظت می‌نماید. این محصول به عنوان جلا بر روی سطوح داخلی ساختمان و یا در محیط  خارجی کاربرد دارد.

محافظ نما پایه آب (براق و مات)

لاک محافظ نما پایه آب و بدون بو (رزین محافظ نمای پایه آبی تک جزیی و مقاوم به UV) یک پلیمر بر پایه آب می‌باشد که می‌تواند پوششی شفاف و درخشان بر روی سطوح آجر، سیمان ، گچ و سنگ‌های تزئینی و ظاهری زیبا بر سطح پوشش داده شده ایجاد کند که در ضمن جلا دادن، آن‌را در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌نماید. این محصول به عنوان تکمیل کننده در ساخت قطعات گچی، آجری و سیمانی نیز کاربرد دارد.

رزین جلای نانو

بعنوان یک پوشش نهایی برای پوشش دادن تخلخل‌های ریز و مویین سنگ تا از جرم گرفتن و چرک شدن سنگ در طولانی مدت جلوگیری کرده و ضمنا باعث جلا و آشگار نمودن و بافت و رگه‌ها و طرح سنگ میگردد. ضد آب کردن و جلوگیری از رشد جلبک و قارچ و کپک، افزایش مقاومت سطح سنگ درمقابل عوامل شیمیایی و فرسایشی خورنده موجود در هوا بهمراه مقاومت به تابش اشعه ماوراء بنفش موجود در نور خورشید ( زرد گرایی) و مقاومت به پوسته شدن درکنار اجرای سریع بوسیله پاشش یا اعمال بوسیله قلم مو و سرعت خشک شدن مناسب از ویژگیهای این رزین می‌باشد.

محافظ نمای اپوکسی

لاک‌ اپوکسی مقاوم در برابر اشعه رادیو اکتیو بدون کوچک‌ترین تأثیر یک پلیمر دو جزیی بر پایه رزین اپوکساید و خشک کن می‌باشد که می‌تواند پوششی شفاف و سخت با خواص فیزیکی و شیمیایی بسیار بالا  بر روی سطوح مختلف و ظاهری زیبا بر سطح پوشش داده شده ایجاد کند که در ضمن جلای خوب، آن‌را در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌نماید. این محصول به عنوان جلا بروی سطوح آجری، سیمانی، سنگی، فلزی و غیره بالاخص در محیط‌های به دور از نور خورشید کاربرد دارد.

محافظ نمای پلی یورتان

لاک‌های پلی یورتان مقاوم در برابر اشعه رادیو اکتیو و UV بدون کوچک‌ترین تأثیر یک پلیمر دو جزیی بر پایه رزین پلی اورتان و خشک کن می‌باشد که می‌تواند پوششی شفاف و سخت با خواص فیزیکی و شیمیایی بسیار بالا بر روی سطوح مختلف و ظاهری زیبا بر سطح پوشش داده شده ایجاد کند که در ضمن جلای خوب، آن‌را در برابر آلودگی‌های محیطی و اثرات باران محافظت می‌نماید. این محصول به عنوان جلا بر روی سطوح آجری، سیمانی، سنگی ، فلزی و غیره بالاخص در محیط‌های در معرض نور خورشید کاربرد دارد.

رزین نانو نامریی

رزین نانو سیلیکون نامریی خالص محلول در حلالهای نفتی برای آنانی که نمیخواهند سطح دیواری جرم پذیر داشته باشند و از برق رزینهای جلای خوششان نمی‌آید یک رزین تولید کردیم از بهترین محصولات شرکت واکر آلمان که علاوه بر ایجاد پوشش چرب نانویی و محلول ضدآب به سطح زیرین نیز اجازه تنفس هم میدهد و پس از خشک شدن نیز مشخص نیست و نامریی میگردد. این رزین سیلیکونی پس از اعمال ضد آب انواع قلیا، غبار و دوده می‌باشد و قابلیت اجرا بروی سطوح نمناک را نیز دارد.در اتمسفر و یا حفره‌های بستر واکنش میدهد و درنتیجه با فعال سازی مواد فعال خود مقدار کمی‌الکل آزاد کرده و این ماده فعال سیلیکونی جذب آب در بستر را کاهش میدهد و باعث جلوگیری از نفوذپذیری بخارات اسیدی و قلیایی اتمسفر به سطح ما میگردد درحالیکه مویرگها و منافذ سطح بتن برای تنفس آن پوشیده نخواهد شد.

انواع چسب و گروت

چسب بتن آب بندیچسب بتن آب بندی

آب به عنوان ویرانگر بزرگ (حلال و واسطه واکنش) مهم‌ترین عامل نابودی مصالح ساختمانی به شمار می‌رود. مصالح ساختمانی محافظت نشده می‌توانند صدمات ظاهری و ساختاری جبران‌ناپذیری را در اثر جذب آب متحمل شوند؛ مثل شوره‌زدگی، رشد قارچ و کپک، سیاه شدن نما، پوسته شدن رنگ، طبله کردن و غیره. مسئله مهم دیگر جلوگیری از تضعیف مقاومت بتن مسلح در اثر واکنش‌های آلی سیلیکا ـ قلیایی (ASR)، باران‌های اسیدی، کربنات‌شدگی و جلوگیری از نفوذ کلرید، عامل خوردگی میله‌های فولادی در بتن مسلح می‌باشد.

چسب کاشت چشم گربه ایچسب کاشت چشم گربه ای

تابحال با چسبهای جدا شده از هشداردهنده‌هایی که مشهور به چشم گربه ای هستند در سطح شهر‌های خودمان مواجه شده ایم که بروی سطح آسفالت چسبیده اند ولی چشم گربه ایها از آن جداشده اند. این نشانه این است که چسب قدرت نگهداری چشم گربه ای را با تنشهایی که با حرکت هرخودرو ایجادمیکند نداشته است. پس راه حل یک چسب قویتر است تا بتواند نیروی چسبنده بیشتری ایجاد کند. چسب چشم گربه ای یا چسب ترافیکی اپوکسی برپایه رزین اپوکسی بیسفنول و خشک کن آمینی سریع خشک که ویژگی عمده آن چسبندگی قویتر نسبت به چسبهای پایه پلی استری میباشد. مناسب برای چسباندن انواع چشم گربه ای بروی آسفالت تا ماندگاری بیشتر باعث کاهش هزینه گردد.

گروت پایه سیمانیگروت پایه سیمانی

گروت سیمانی (گروت پایه سیمانی) حاوی سنگدانه‌های سيليسی با ضريب اصطكاكی بالا و بزرگترين سنگدانه اسمی‌8mm برای اتصال بيس پليت و فونداسيونهای ويژه همراه با بارگذاری ديناميكی كه ضريب اصطكاك بين صفحه ستون و فونداسيون برای طراح مهم بوده، طراحی گرديده است. گروت سیمانی مخلوط شده و آماده مصرف است كه به هيچ افزودنی بجز آب برای آماده شدن جهت مصرف نياز ندارد. گروت سیمانی با كارايی بالا و راحتی در مصرف می‌باشد بنابراين به عنوان يك گروت با رنج وسيع مصرف در سازه‌های سنگين صنعتی كاربرد گسترده دارد. گروت‌های سیمانی براي تزريق و پر كردن فضاهای خالی زیر صفحه ستون‌ها و حتی شکاف‌های کوچک به كار مي‌روند و پس از سخت شدن به مقدار كنترل شده‌ منبسط مي‌شوند.

خمیر کاشت میلگردخمیر کاشت میلگرد

مخلوطی دو جزئی با بنیان رزین‌های اپوکسی که با بهره گیری از افزودنی‌های شیمیایی قابلیت چسبندگی آن تقویت شده است. سرعت خشک شدن آن سریع بوده و برای کاشت یا اتصال مجدد میل گرد در دیوار و سقف سازه‌های بتنی کاربرد دارد. این محصول را با نامهای دیگری همچون انکور بولت یا انکر بولت و خمیر کاشت میلگرد چسب اپوکسی نیز می‌نامند.

 

گروت اپوکسیگروت اپوکسی

گروت اپوکسی 1000 مخلوطی سه جزئی با بنیان رزین‌های اصلاح شده اپوکسی به همراه تقویت کننده‌های معدنی می‌باشد که با حصول مقاومت فشاری بسیار زیاد ماده ایده آلی برای عملیات سنگین مهندسی و نصب ماشین آلات دینامیک و ایستا می‌باشد.

 

 

چسب اپوکسی ترمیمیچسب اپوکسی ترمیمی

از روزهای اولیه که رزین اپوکسی ترموست تولیده شده از آن برای چسباندن و ترمیم انواع قطعات فلزی، سرامیکی، بتنی و کاپوزیتی کاربرد داشته و مهمترین دلیل آن در نوع پیوندی است که رزین اپوکسی در هنگام ترکیب با‌هاردنر تشکیل می‌دهد و تغییر در ساختار شیمیایی آن رخ میدهد که این پیوند از نوع پیوند شیمیایی است و چسبندگی قوی بین سطوح ایجاد می‌نماید. در زیر انواع چسبهایی که نوع رزین و‌هاردنر و ترکیبات دیگری که در آنها اضافه کرده ایم محصولات مختلفی برای مصارف مختلف تولید کرده ایم.

چسب سنگ اپوکسیچسب سنگ اپوکسی

چسب سنگ اپوکسی یک چسب دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی میباشد که جهت چسباندن کلیه قطعات سنگی در صنایع، منازل و ساختمان سازی و نماکاری مورد استفاده قرار میگیرد. چسب سنگ اپوکسی بدلیل دارا بودن‌هاردنر مخصوص سرعت خشک شدن سریعی دارد که بستگی به دمای محیط کارکرد بین ۱۰ الی ۲۵ دقیقه میباشد به اضافه این که قدرت و استحکام نهایی آن بسیار بالاتر از چسب سنگ قدیمی‌ که بر پایه رزین پلی استر است میباشد و از کیفیت ظاهری و داخلی بالایی برخوردار است.

چسب کفپوش تایل و رولی PVCچسب کفپوش تایل و رولی PVC

چسب کفپوش مایع سفید مناسب برای چسباندن انواع رول و کفپوشهای pvc tile با خواص چسبندگی بالاتر و ضد آب که به راحتی روی کلیه سطوح قابل اجراست و پس از خشک شدن سطح زیرین را آب بند مینماید. بیشترین اشکالات چسب‌های کفپوش پس از ضعف در ایجاد چسبندگی ضعف در آب بند کردن سطح زیرین سیمانی یا موزاییکی میباشد که باعث جدا شدن یا طبله کردن کفپوش بعلت جمع شدن رطوبت زمین در زیر کفپوش میگردد. پس برای رفع آن نیاز به فرمولی جدید با مواد اولیه بروز میباشد که بتواند سطح زمین را آببند کند تا چسبندگی طولانی تری ایجاد نماید و درنتیجه کفپوشی با طول عمر بالاتر داشته باشیم.

چسب آناروبیکچسب آناروبیک

مجموعه ای از چسبهای تک جزئی برپایه رزینهای آکریلیک که در مجاورت فلزات و در غیاب هوا عمل می‌کنند و امروزه جایگزین مناسبی برای بسیاری از اتصالات مکانیکی شده اند. تک جزیی بودن و استفاده آسان، خشک نشدن در تماس با هوا، خشک شدن سریع، مقاومت فیزیکی و شیمیایی، مقاومت در برابر لرزش باعث رشد سریع مصرف آن شده است. واکنش فلزات مختلف در برابر این مواد یکسان نمیباشد. جایگزین مناسبی برای پیچ و گیره، واشر و غیره است. تمام محصولات هلدتایت دارای استانداردهای نظامی‌مختلف و ایزو هستند.

پودر ترمیم بتونپودر ترمیم بتون

ترميم كننده بتن، ملات آماده بر پايه سيمان با دانه بندي مناسب و بدون انقباض مي باشد كه با توجه به پليمرهاي فعال شونده اي كه در ساخت اين ماده ترميمي به كار رفته از چسبندگي قابل توجهي به سطوح زيركار برخوردار بوده و مقاومت فشاري بالائي را تحمل مي نمايد.

 

 

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)کاهرنگ کاهگل ضدآب پلبمری رنگی است بر پایه رزینهای سیلیکونی پایه آب که پس از خشک شده ظاهری کاملا شبیه کاهگل طبیعی دارد و از ویژگیهای آن ضد آب و مقاوم به نور UV خورشید بودن و اجازه تنفس به سطح زیرین میدهد. درساخت این کاهگل از مواد نانو سیلیکون استفاده شده که باعث خود تمیز شوندگی آن میشود و خواص آب بندی و عایقی آنرا افزایش میدهد. جایگزین مناسب برای سیمگل و کاهگل‌های سنتی که با آب شسته میشوند و باعث ایجاد گرد و خاک ناخواسته در محیط میگردند. مناسب برای محیطهای خانگی بالاخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل و همچنین مناسب بازسازي ابنيه‌هاي تاريخي و خلق نما‌هاي سنتي مشابه مناطق كويري.

سنگ انعطاف پذیر

سنگ انعطاف پذیرنوع بشر از زمانیکه استفاده از سنگ را در ساختمان سازی شروع کرده مدام بدنبال کاهش ضخامت آن بوده تا کاهش وزن و هزینه داشته باشد و این مهم با تولید سنگ انعطاف پذیر در نازکترین لایه ممکنه حاصل شده است. سنگ انعطاف پذیر طبیعی که بصورت لایه ای بضخامت 1 الی 1.5 میلیمتر بوسیله لایه ای از پارچه فایبرگلاس و رزین تقویت شده و بسیار انعطاف پذیر میباشد از دل قطعه‌های سنگ طبیعی استخراج میگردد. از ویژگیهای سنگ نرم و انعطاف پذیر شکل پذیری همچون یک ورق مقوا و قابلیت عبور نور، مقاوم به رطوبت بالا بخاطر وجود یک لایه از رزین و پارچه فایبرگلاس که هم باعث تقویت لایه نازک سنگ شده و هم قدرت جذب آب بوسیله سنگ را کم میکند.

طراحی و اجرای آبنما

طراحی و اجرای آبنماما ایرانیان با آب و نور و موسیقی بیگانه نیستیم. آب همان است که سالیان دراز، مردم کویر را به گرد قطره‌ای از خود کشانده است. نور همان است که دانش ،ایمان نیکی‌ همه بدان تشبیه میشوند و موسیقی همان که همدم لحظه‌های تنهایی‌ و با هم بودن ماست. آبنما و استخر یکی از ضروری ترین عناصر ایجاد باغ و فضای سبز می‌باشند آبشارها و جویبارهای طبیعی همیشه برای مردم جذابیت خاصی داشته‌اند. ارزش وجودی آنها به جنبه‌های زیبایی‌شناسی آنها محدود نمی‌شود، بلکه در تلطیف هوا و مطبوع ساختن فضا موثرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجتمع رنگهای صنعتی حکیمیان با توجه به توان بالقوه خود در توليد انواع رنگ صنعتی و ساختمانی، عایق پلیمری، چسب اپوکسی دوجزیی و کفپوش اپوکسی صنعتی، کفپوش پلی یورتان صنعتی و ورزشی، رزین پوشش و جلای محافظ سنگ و نما، کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) و … از سویی اجرای انواع کفپوش و رنگ اپوکسی و پلی اورتان، اجرای سنگ انعطاف پذیر طبیعی (ورق سنگ) با قیمت مناسب و کیفیت برتر شروع به فعالیت گسترده در منطقه مرکزی ایران نموده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 969
  • بازدید کلی : 7,955